שחר טל החברה לבטיחות
שחר טל >טל נור 2000 >

טל נור 2000

 

חברת טל נור 2000 בע"מ הוקמה בשנת 2000, כיום מועסקים בחברה כ-8 עובדים קבועים וכ- 10 קבלני משנה.

חברת טל נור 2000 בע"מ פועלת עפ"י חוק ארגון הפיקוח על העבודה התשי"ד (1954) באישור ובפיקוח משרד העבודה והרווחה אגף הפיקוח על העבודה ובנוסף קציני בטיחות בתעבורה באישור ובפיקוח משרד התחבורה.

 

חברת טל נור 2000 בע"מ הינה חברה המורכבת ממונים מוסמכים על הבטיחות ובריאות תעסוקתית, ממונים מוסמכים על בטיחות בכיבוי אש, ממונים מוסמכים על בטיחות בקרינה, ממונים מוסמכים על בטיחות בחברות, תעשיה ובאתרי בנייה, ממונים מוסמכים על בטיחות בחשמל וממונים מוסמכים על בטיחות בגני שעשועים ובתי ספר. בנוסף בחברה קיימים קציני בטיחות בתעבורה באישור ופיקוח משרד התחבורה.

 

בחברת טל נור 2000 בע"מ קיימות מחלקות רבות בתחום הבטיחות והבריאות התעסוקתית:

  • מחלקת ממונים על הבטיחות בתעשיה, בניה והיי טק.
  • מחלקת אירועים ואירועים המוניים (תוכניות בטיחות, ייעוץ בקבל רישוי עסק לאירוע, בדיקות קונסטרוקציה, בדיקות בודק מוסמך למתקני הרמה ומכונות, בדיקות בטיחות, בדיקות חשמלאי בודק וליווי ממונה בטיחות)
  • מחלקת רישוי עסקים ופיקוח
  • מחלקת הדרכה (לחברה הסמכה כרשות הדרכה מוסמכת בבטיחות, עזרה ראשונה, עבודה בגובה וכו'.)
  • מחלקת כיבוי אש
חברת טל נור 2000 בע"מ תיתן לך את העזרה והכלים להתמודד בנושאים שהינם מדד ותנאי הכרחי לאיכות ולבטיחות ובריאות תעסוקתית במסגרת צרכיך. על פי תקנות ארגון הפקוח על העבודה יש למנות ממונה על הבטיחות במקום העבודה אשר מועסקים בו 100 עובדים במגזר הבניה ו50 עובדים במגזר התעשייה. על פי תקנות משרד התחבורה מקום עבודה מחויב בקצין בטיחות בתעבורה מעל 40 רכבים קטנים. חברת טל נור 2000 בע"מ תיתן לך את כל העזרה והכלים כקבלן חיצוני ותחליף את העובד הקבוע, כפי שנידרש עפ"י התקנות. חברת טל נור 2000 בע"מ הינה חברה בעלת מוניטין, מקצועיות וניסיון רב שנותנת כיום שירותים בתחום הבטיחות ושירותי ממונה בטיחות בעבודה ליותר מ-75 מפעלי תעשיה, קיבוצים, חברות בניה ומוסכים וכן יעוץ ופיקוח בטיחות לעיריות, מועצות מקומיות, אתרי הקמה, שיפוץ ופירוק, ייעוץ/ליווי/פיקוח ממונה בטיחות באירועים, הצגות תיאטרון, תערוכות ואירועים המוניים, ביצוע סקרי מפגעים, הדרכה והכנה לרישוי עסקים וכתיבת תוכנית לניהול בטיחות.

שחר-טל בע"מ   I  רמת אביב, ת.ד.39121 מיקוד 6139101  I  טלפון : I  09-7794440  פקס : 09-7965310   I   דוא"ל : info@shachar-tal.co.il    סמל פייסבוק

הפעל נגישות

בניית אתרים